Ny start!

2010-06-19 | 21:51:11 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!!

Nu blir det en nystart på min blogg, jag ska skriva varje dag och försöka ha med många bilder, tyvärr blir det kanske ingen bild i det här inlägget. :/
Jo, idag har det ju varit bröllop i Stockholm, det har jag tuttat på och jag tyckte att det var jättefint! Innan det har vi varit ut till morfars gamla lägenhet i Vikmanshyttan och städat och packat ut det sista.
Jag fick gå upp 6.30 och åkte vid 7.30 med pappa för Oliver sov och han vaknade inte när vi försökte väcka honom så mamma fick stanna hemma och han hade ögoninflammation.:( men dom kom senare.
Sen har det inte varit så mycket mer idag.

Imorgon blir det Borlänge på Showskolan och Linnea ska gå, så jag ska väl försöka vara så mycket med henne som möjligt under nästa vecka! :D


Hejdå för tillfället!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________