Borlänge hela veckan(L)

2010-06-25 | 23:20:23 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Heej igen!


Det har varit en hård vecka, har inte hunnit skrivit men jag har ju varit i Borlänge på Showskolan med Linnea, Hanna och Mathilda och hej och hå vad det har skrattats och vad vi har haft kul eller hur tjejer? :D
Det måste ju göras om i sommar? Och söta Niklas och Matias? Haha, när vi satt vid klädhängarna ute i garderoben och så kommer Noa, Niklas och Matias och skrämmer skiten ur oss allihopa! HAHAHA!  En härlig vecka alltså!(L)

Jag har köpt lite kläder också, har inte fått in bilderna på dom från mobilen än, men dom ska komma!
Det är i alla fall två jättefina klänningar från JC som mammii köpte till mig!
Sen en 'jacka' och en klänning från Lager 70 i Borlänge då! Jättesöta!


Imorgon kommer det nog in bilder på kläderna, men nu ska nog jag flygga ner i min säng!


Godnatt!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ linneastigers :)

fyfan va kul vi har haft det, det måste göras om nästa år :D <333



och niklas, evelina, josefin, mattias och noah var så himla söta :D <33

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-06-27 ♡ 18:00:06
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------