Umeå, umeå, jaa vi älskar umeå!

2010-07-28 | 07:51:03 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

klockan är 07.43 onsdag den 28 Juli 2010 och jag är glad som en mört!

för snart åker vi tll umeå!!
ååh vad jag har väntat och ääh vad jag har längtat!

vi ska som sagt upp till umeå och med vi menar jag fotbollslaget!
vi ska spela cup, fast det är imorgon som cupen börjar men vi åker en dag innan så att vi kan ta det lugnt.
hedsundaskolan heter skolan som vi ska sova på, har inte kollat bilder än på hur det ser ut och så ;-)

så snart går bussarna till umeå!:-D


(kan dock inte blogga medans jag är i umeå, men jag kommer ej kunna blogga i umeå, men kameran är med! :-)


ses,

//Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________