Sommarlovet har tagit över

2010-07-04 | 22:32:42 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Heej!


Åå, jag känner mig som en usel bloggare men sommaren har verkligen tagit över, det har varit BADANDE i den heta solen med bla Linnea och Moa och med hundarna! Det var verkligen jätteroligt, eller hur Linnea?;) :D

Och idag har jag spelat match mot Östansbo, vi vann med 5-2! Det kändes skitbra och vi gjorde våran 'lilla' målgest! Hihi! ^^
Jag längtar VERKLIGEN till Umeå!(L)

Imorgon blire bad med Adii och Aliice! :D



Men i alla fall, jag har kommit på att jag ska uppdatera bloggen en gång i veckan, så att alla vet, för jag hinner verkligen inte.

Kläderna jag köpt, för ett tag sedan;)























Men ha det bra!


Kram!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ adina

sv: Saknar också vårat förra lag.

Hehe, älskar att skrika på konserter/event!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://adinazz.blogg.se/                2010-07-05 ♡ 21:15:06
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ en tjwj

har du varit med i melodifestivalen?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-07-17 ♡ 18:30:55
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Linn :)

adii: det är braa!:)



en tjej: nej, men jag har sökt;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://linnajans.blogg.se/                2010-07-18 ♡ 21:06:12
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------