vi slutade klockan 11 idag...

2010-12-01 | 19:52:16 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
... men eftersom att vi hade hål på franskan så kunde jag ha gått hem redan vid 10! Fast jag stannade kvar på skolan och va med Bella, Elin, Moa och Malin! :D

Det var roligt! Men i alla fall så var jag hemma till 12 och gjorde oboy började slappa framför tvn med läxor.

Sen klockan 16.25 var jag på lucia träning i kyrkan. :)

Efter det har det inte hänt något.

Igår var jag på innebandyträning. ;)



Ses!


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ ja du?

ska du sjunga på lucia?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-12-02 ♡ 19:58:02
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------