juletid, snart nyår

2010-12-30 | 00:04:35 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


NYSTART på bloggen!

Jag har fått systemkamera i julklapp, så nu blir det nystart!

Ny header, ska fixa lite mer med designen, sen klart! :D

Och jag har även laddat ner ett till foto program, Picasa, där kan man göra jättesnygga collage och mallar.
Jag har testat det lite nu på kvällen och det är jättebra!


En till sak... Jag har fått ryggspärr..
INTE BRA....

Imorgon ska jag nämligen sjunga nationalsången i Gävla, Brnäs-Modo ska jag, pappa, Oliver och Magnus (min moster's kille) kika på.
Träffar nog Paulina också eftrsom att hennes pappa är andra tränare för Brynäs, så hon får kolla på alla matcher.
Så där kommer jag stå.. På isen, med en Brynäs tröja och sjunga nationalsången för flera tusen personer.. Hmm.. Spännande!


Nu måste jag lägga mig, en STOR dag imorgon..

PS. Ge mig tips på vad ska göra bättre på min blogg för att ni ska fortsätta läsa den. Ska jag ha tävlingar, outfit, dagens, veckans ämne? Hjälp mig att förbättra bloggen. DS.



Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Aileen <3

precis som du gjort i detta inlägget lite redigerade bilder o så :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://gomezz.blogg.se/                2010-12-30 ♡ 09:43:57
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Tomten

Hur laddade du hem det nya fotoprogrammet? ;-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-12-30 ♡ 10:20:49
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ EMMY ♥

Gud vad kul att du ska sjunga nationalsången! :D

Det är häftigt kan jag lova dig!

Akta bara så du inte halkar när du går ut/in! ;)

Ha det så bra!♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://emmyericsson.blogg.se/                2010-12-30 ♡ 10:44:23
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------