blandat

2010-08-09 | 22:32:36 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
tjenare!


i lördags var det bröllop, det vet nog ni, hihi!^^
det gick bra!:-D
det var riktigt fint hela bröllopet, liten, fin kyrka, fint folk och ett riktigt fint bröllopspar, ja, vad fattas?

middagen var braa!

gården/slottet/herrgården som vi var på var skiiitsnygg/fin! men det var jättemycket getingar...

ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. jo! haha, jag filmade alla tal/presentationer och det va typ värsta komedi grejerna i dom och jag höll på att garva ihjäl mig, man får ju inte skratta när man flmar, så jag var tvungen att hålla mig.. inte så kul.
haha!v det är så sjukt att folk kan komma på saker som att sätta upp kameror i deras hus medans bröllopet pågår och visa upp det sen på festen! haha, ja, kul var det!:-D


igår sjöng jag i hållnäs med helges, åå vad jag har längtat till att träffa alla igen!
det gick i alla fall bra, men dom andra åkte ut till johans lantställe på en ö där dom skulle åka båt när det var stora vågor med mer och jag kunde inte följa med! gud vad tråkigt!:-(


aja, jag ska sjunga hela helgen ju så vi ses väl då och jag och mamma ska nog till gävle på onsdag också!:-D


idag har det inte varit så mycket, jag och oliver har varit själva hemma och vi har spelat/tränat fotboll på vasaliden bara jag och han!:-) kuuuul!

tomorrow är det match!


heja tjejer! TAGGAD!


aja, nu ska väl jag gå och fortsätta titta på film med mamii!


(bilder från bröllopet pch hållnäs)







hållnäs:





//linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________