shoppiing!(y'

2010-08-23 | 22:27:37 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

heej!:)


idag har jag shoppat (inte så mycket men det gills väl med 2 saker?) med lovisa:)
det var jättekul!

vi träffade faktiskt jenny också! hihi, kul och träffa henne, fast lovisa fatta ingenting och haha, det där med tröjan;)

aja, trevligt var det!

 magtröja (24:-)
  kofta  (90:-)


lite fynd sådär, dom köptes på next :)



kommr en bild från lördags då min 'älskade' vän erik slog mig så hårt med sin mobil (två gånger också!!) så att jag fick två stooora märken efter det och det gick ju inte bort direkt heller och inte gjorde det lite ont heller? och det ända erik gjorde var att skrata för att han lurat mig och för att jag fick två stoora märken och att jag höll på att dö. och så chatade han på mig såhär: vem gjorde ondast?! linn vem gjorde ondast? hallå?!
ja, du är ju som du är du.







sen EN till sak bara;)

mina naglar ser ut såhär:





och en enda liten sak till..

PAPPA KOMMER HEM IDAG!!!!:DD

jag har inte träffat honom på två hela veckor..
lite sorgligt faktiskt.



nu är jag klar;)




/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ joanna

vart har du köpt magtröjan ngn stans?

svara gärna i ett inlägg i min blogg.

kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://thelifeofjoanna.blogg.se/                2010-08-28 ♡ 11:39:53
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Isabelle

Fin tröja:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://isabellepalmgren.blogg.se/                2010-08-28 ♡ 12:14:19
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Carro

Fina saker du köpte :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-08-28 ♡ 12:19:24
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Tracy - PHOTOSHOP TIPS!!!

Härlig blogg!! Kolla gärna in min (A)



http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://ghattas.blogg.se/                2010-08-28 ♡ 12:30:36
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://eroooticaaa.blogg.se/                2010-08-28 ♡ 12:34:01
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Netty♥

Så fin koftan var :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.nettys.se                2010-08-28 ♡ 12:45:25
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------