om iggön igår

2010-08-16 | 17:20:59 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
hajj!


igår var vi på iggön med johan och många fler, (hans lantställe) haha, han har våran gamla tv i hans stuga, värsta stollt, det är ju så sjukt fint! huset ligger på udden på ön och inne i vardagsrummet ser man rakt ut mot havet!
åå vad fint det var och varmt, och det passade ju otroligt bra eftersom att vi badade i havet! :D

haha, gud vad kul det var! jag och lisa doppade oss först och gud vd prickar bra eller vad säger ni? haha :D

jag, lisa, emmy, johan och rebecca var först i och alla andra hade vart hos johan förut och då a johan såhär: vi tävlar om vem som springer snabbast till andra sidan! och alla var med på det, 1, 2...... 3! jag sprang allt vad jag hade och så helt plötsligt så hade dom skämtat med mig, det var ett STORT hål där vi skulle springa, det gick bara neråt och jag ramlade haha, gud vad vi skratta! och det var ju inte den 'finaste' båtten heller.
haha!

sen sköljde vi av oss och bytte om och då skulle vi åka båt! :D
första gången för mig, jag åkte med imogen, emmy, cecilia och victoria, skitkul!

sen skulle erik, paulina och elin åka och då fanns det två platser över så då skulle vi lotta om två platser som fick åka igen. jag körde mot rebecca (man skulle välja en av händerna och den som fick lappen vann.) och då blev jag tvungen att välj först och då fick jag lappen! :D
s jag var vidare, men jag kände mig taskig mot rebecca och då sa johan att eftersom att hon bor ganska nära johans stuga så hade hon åkt många gånger, så det gjorde inget.
sen imogen mot cecilia, cecilia vann och gick vidare, sen emmy och victoria, victoria vann och gick vidare.
sen blev det krångel eftersom att vi blev tre till slut så då sa victoria att hon tyckte att jag skulle få åka en gång till eftersom att jag bara hade åkt en gång och då höll dom andra med, så då fick jag åka igen! :D
sen vann cecilia mot victoria, så då åkte vi.


haha oj, det blev mycket att läsa för er, sorry, men vi hade det grymt kul i alla fall!


kolla in emmy's blogg för fler bilder, lägger bara ut någon bild.


http://emmyericsson.blogg.se/



  (tagna från emmy och redigerade av emmy)



see ya!


/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Linnea

Bilden på dig när du springer på den där ängen eller vad det är är sjukt fin!



Fyfan vad fuskigt att ni börjar en vecka senare! Slutade ni senare också? :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lsundling.blogg.se/                2010-08-16 ♡ 19:43:31
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Linn :)

taack linnea!

gillar den jag med!:)



hihi, aa;) jag tycker faktiskt att det är bättre att sluta en vecka senare och att börja en vecka senare, det känns bara bättre liksom<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://linnajans.blogg.se/                2010-08-16 ♡ 21:43:34
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------