jennie johansson, min gamla simtränare.

2010-08-11 | 20:49:08 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
tjohejs!


som ni ser i rubriken så har jag simmat förut, det var ett tag sen men ja,

en tjej som heter jennie johasson simmar, jag vet inte om alla vet vem det är så därför skriver jag lite om vem hon är och vad hon har gjort med mera.

jennie är i alla fall en duktig simmare som kommer från hedemora men bor nu i uppsala som jag har haft som simtränare, idag gick hon och tog em silver i bröstsim, det var hennes första em också, tycker att det är häftigt att hon har gått så långt som hon har gjort!:-)
jag har även haft två andra simtränare som heter erik och emelie, kommer inte ihåg efternamnen. 

jag har några gamla simkort sen förut, men dom ligger tyvärr inte inne på denna dator så därför gick inte det att ha med dom i det här inlägget.:-(

menmen..


grattis och lycka till!






/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________