ingenting att göra.

2010-08-22 | 13:58:40 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


hellu!


idag har jag gjort nada, har seriöst jättetråkigt!

är det någon som har något bra tips på vad man kan göra om man har tråkigt?
orkar typ inte sitta vid datorn heller.

snälla, skriv tips till mig!


/linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ vispen

Sorry, jag har tyvärr också tråkigt och komer inte på något att göra...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://vispen91.blogg.se/                2010-08-22 ♡ 14:29:16
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Loviiisa

har inga tips jag heller ;p

men jag har också fett tråkigt :(

vi kanske hade kunna hitta på ngtm inte jag hade varit hos pappa ;/ <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lovisaomalin.blogg.se/                2010-08-22 ♡ 17:03:18
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------