ingen kommentar...

2010-08-18 | 15:18:20 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


hejsvejs!



har vart hos tandläkaren imorse, gick jättebra, ska komma tillbaka i februari (om cirka ett halv år), dom behövde tydligen inte göra mer förns då.
vi stannade kvar där och shoppade och åt piizza! haha, buffé, och det var en kille som tog pizzan med händerna på buffén, inte så fräscht...

jag fick tre hela tröjor idag! :D
jag har inte knäppt kort på dom än, men kommer med ett inlägg ikväll.


nu har jag inget att göra. (eller jo, egentligen ska jag packa väskan till fotbollen.)
har ni något tips som jag kan göra på bloggen, som ni tycker saknas?

kommentera i såna fall!







ses


/linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________