glader!:D

2010-08-28 | 23:35:10 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


hejhej!:)



idag har jag sjungit heela dagen!
det gick väl rätt så bra.

men alltså gud vad gla' jag blev nu!
har sett att det är MÅÅNGA som har kommenterat!

ÅÅ! jag blir såå glaad!
och för er som jag inte känner så hoppas jag att ni fortsätter följa min blogg, det skulle vara riktigt kul!

men gud vad glad jag blev bara för det där!
hiihi:)

men en fråga i repris
'har ni något som jag kan förbättra?'

kommentera JÄTTEGÄRNA!
jag vill så gärna ha tips vad ni tycker och så.
skulle vara jättetacksam!


och just det!
NY HEADER! :D

och jag håller med emmy!
'inte härma andra, personlig, personlig.'
jättebra skrivet emmy! :)


nu ska jag soova, eller läsa bok tror jag.
imorgon är det fotboll och hantagligen fika med lovisa! hihi, 'fika på donken' hahah! :D


aja, ska inte skriva nå mer.


gamla:


nya:


klicka på bilderna så blir dom större. :)

och tack emmy! du är bäst!


ses!




/linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________