dator, imorgon

2010-08-27 | 22:03:35 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
heej alla! :)


jag vet inte men jag tycker att det har blivit jätteroligt att börja skolan igen, med alla lektioner och allt, hihi, ja, ni får väl tycka vad ni tycker men jag är ju som jag är. ;)

vi har fått datorn! :D
jättesnygg! men jag kan inte andvända den för jag har inget internet på den och då måste jag ha mobilabredbandet och då måste man installera ett program och för att kunna göra det så måste niklas göra det...
åå!:'(

aja, imorgon när det helges spelning! :D

OCH på KULTURNATTA! :D

21.00 på stora scen på torget ska jag sjunga :)



nu mååste jag sova!




jag vet inte, jag tycker bara om bilden och kommentera JÄÄTTEGÄRNA!



ses

och godnatt!



/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ liinnforsberg.blogg.se

UNDERBAR BILD ! ÄLSKR ÄLSKAR ÄLSKAR ! :D <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-08-27 ♡ 22:07:09
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ linnea stigers

Jag vill komma och se dig men jag är på kräftskiva hos min granne då :-(<33333

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-08-27 ♡ 22:18:28
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Linnea

SVAR PÅ KOMMENTAR;

men duu, tack så himla mycket! :D



fytusan vad fin bild på dig!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lsundling.blogg.se/                2010-08-28 ♡ 10:26:23
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Tanja

Snygging!! <3 <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://tanys.blogg.se/                2010-08-28 ♡ 10:42:39
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Moster

otroligt fin:-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-08-31 ♡ 20:23:17
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------