17/8 - 10

2010-08-17 | 22:18:17 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

hhheeejjjj!!!  (hi-hi)


idag var det match mot smedjebacken för första gången.
det gick bra, men dom vann med 0-3 eller 0-2 men dom var jätteduktiga men JÄTTEFULA!
gud! alla blev typ skadade.

aja, vi var jätteduktiga och imorgon ska jag till tandläkaren och spela match mot östansbo, det kommer bli skitkul!:)

och det är många som börjat/börjar skolan idag/imorgon, hihi, vi börjar nästa vecka!
tycker att det är ganska lyxigt för våran del.


juste! igår var jag och mamma och hämtade min skol väska, på min bild ser man inte hur STOR den är, så jag tog två bilder från ellos också.:)










imorgon blir det någon mer bild från iggön.




ses!



/linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ linneastigers

snygg väska där :D <33

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-08-18 ♡ 12:14:39
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------