Spelning

2010-04-16 | 22:46:14 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Idag har det varit skola och soft house (fritidsgården), det är jättetråkigt att de måste stänga fritidsgården eftersom att det är där jag träffar andra personer i stan som inte går på samma skola som mig.

I morgon ska jag till Gävle på spelning, jag ska sjunga Georiga on my mind och Gabriellas sång. Gabriellas sång brukar jag inte sjunga så det blir premiär. Det blir andra gången nu som vi är på samma ställe, alla pensionärer älskar oss för efter förra spelningen ville de köpa skivor av oss. ^^ På spelningen kommer det vara nya personer som inte brukar vara med och sjunga för att många är sjuka och bortresta.

Igår skrev jag också att jag ska skriva om Helges Talangjakt men det hinner tyvärr inte jag nu, så förhoppningsvis blir det någon dag under helgen.


Ha det bra och tack för att du läste min blogg!

Kram!!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________