Lite blandat om helgen! :)

2010-04-04 | 21:58:20 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------


Hejsan!


Igår var jag i Kupolen och var med i Stjärnskott. Det gick bra och det var jättetrevligt eftersom att det var några som jag kände. Bla. Erik och Emmy! :)
Emmy och Erik kom till dagsfinal och därefter vann Erik!
Grattis!
Bilder kommer lite senare.



På kvällen fick jag reda på att Angelina var i Hedemora för att fira Påsk med två stycken bekanta.
Jag kände däremot inte de.
Men jag fick åka dit till de för att träffa Angelina och de andra.
Så jag tillbringade hela den kvällen med Angelina och hennes familj och Monika och Micke!
Allihopa spelade Wii och det var mycket skratt och mycket god mat!
 Angelina och jag, bild från Camp Lingman

Tack för den underbara dagen!



Idag har jag spelat fotbollmatch mot Skäve. (Det var träningsmatch.)
Det blev 1-1.
Bra kämpat tjejer!
Sen har jag slappat.


Ha det bra!

Kram!!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Angelina

Det var kul o ses, igen!:)<3<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2010-04-05 ♡ 16:36:25
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------