Kupolen imorgon! :)

2010-04-02 | 22:13:06 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej! :)


Imorgon ska jag till Kupolen och vara med i en sång-tävling Julias-Stjärnskott.

Det är lite coolt eftersom att tävlingen Stjärnskott firar 25-års jubileum och av de 25-åren så har jag varit med i 5 år i tävlingen. :P

För er som är intreserade att titta så börjar det klockan 11 i Kupolen. :)

Jag är VÄLDIGT taggad plus att Erik och Emmy också ska vara med!
Jättekul! :)

För att göra inlägget lite roligare så har jag lagt till en bild på mig ifrån Stockholm. :)








Ha det bra!


Kram!

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Hanna S

jag va där, jag såg/hörde dejj sjunga & jag ryste i hela kroppen o va värsta stolt att jag kände dejj :M<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://hannaskye.blogg.se/                2010-04-03 ♡ 16:18:39
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Linn :)

Jag såg dig! :)

Nämen, hihi ^^ <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://linnajans.blogg.se/                2010-04-04 ♡ 22:00:54
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------