HELGES! :D

2010-04-15 | 17:28:29 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Heej!


Idag har jag varit på 'donken' (Mc Donalds) med Ellen, Lovisa och Moa. Det var jättekul! :)
Snart ska jag till Gävle igen, till Helges. :)
Jag ska spela in låten som jag ska sjunga på talangjakten som är 2, 6 och 7 Maj i Gävle.

Imorgon ska jag nog berätta lite om Helges Talangjakt och kommer även att ladda upp en bild och ljudfil från förra året då jag och Vendela var med och sjöng.

Förresten, rösta på Sångverksamheten - Aktivitetshus Helges på den här sidan
http://www.fryshuset.se/fryshusandan/fryshusandan/rosta_gavle.aspx det skulle betyda mycket och det kostar ingenting!





Ses!


Kram!!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________