Dagen!

2010-04-20 | 22:24:16 | | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!


Nu har jag inte skrivit på flera dagar, jag har varit sjuk och helgen har varit fullt med aktiviteter så jag har inte hunnit blogga.

Spelningen i Lördags var rolig, jag och mamma fick skynda oss hem eftersom att mamma och pappa skulle bort hela kvällen och jag och Oliver var ensamma hemma.

Söndag var det fotbolls match i Leksand. Vi förlorade med 1-0 men det målet var verkligen tur!

Måndag var jag sjuk.

Idag då, jag har varit i skolan och gick med Lovisa som vanligt, fast Lovisa var jätte flummig efter skolan så vi gick och skrattade hela vägen tillbaka och helt plötsligt började hon skrika: "TUSSILAGO, TITTA TUSSILAGO!" och börjar kuta ut på en åker och sätter sig ner och börjar plocka blommor.
Jag bara suckade och följde efter, sen gick vi till henne och då blev det 'kasta sten' tävling och sätta blommorna på hennes katts grav och sedan pratade vi lite och sen gick jag hem.


Lovisa plockar blommor^^
 


Buketten som vi plockade (:



Och slutligen Tarzans grav. <3



Sjukt rolig dag!



Ha det bra!


Kram!!
_______________________ Kommentarer _________________________________________________